SPRZĘTY AUDIO VINTAGE

Revox B-760

Opublikowano: 22 luty 2010
5.00


Kategoria: Tunery Radiowe
Producent: Revox
Dodany przez: Patrick PL

OPIS:

Tuner , ktory pod wgledem brzmienia \"skasowal\" Sansui 9900 , Sony ST-A7B , Sony ST-J88B , Eumig\'a T1000 , Kenwood\'a KT-8300 , Sony ST-SA5ES i Accuphase T-106... Niejeden odtwarzacz CD z dzisiejszej sredniej-wyzszej polki nie oferuje takiego brzmienia i chetnie wystawie go w szranki z np. jakim heh parahajenowym CA azorem z seri 8xx czy Danonkiem lub Maranckiem B-) Tuner z fantastycznie otwartym brzmieniem => scena , dynamika , barwa i liniowosc przekazu. Warto sie pokusic o taki tuner w systemie. Jedyny mankament w calej tej serii to \"aksamitna\" farba na boczkach i pokrywie gornej sprzetu , ktora z wiekiem przypomina bardziej lizaka wyciagnietego spod szafy.., ;-D Oczyszczenie z tej qupy obudowy to pare godzin pracy ale po malowaniu look cool... Srednia cena na Ebay to 500 euro za dobrze zachowany egzemplarz => tuner wart kazdego eurocenta. Warto zwracac uwage na to czy swieca wszystkie zarowki => 1 szt. kosztuje 9 euro i strasznie wrednie sie je wymienia. Tunerek wymaga dobrej anteny i niezlego sygnalu zeby pokazac swoje mozliwosci.
Zapytaj o sprzęt
Ocena
5.00
Zaloguj się by oceniać

Recenzje użytkowników

Użytkownik: TOMASZ
21-10-10

Patrick,

nie żałuj to moze była jego prawdziwa wartość po co chcesz przepłacać za starocia. Pomyśl dlaczego tak ceny teraz rosna?!żeby to był jakis kenwood pewnie nie zawracał bys sobie tym głowy ale przecież to wychwalany pod niebiosa rewox czy Marantz który przebija nowe konstrukcje powyżej 10 tyś takze suma 500 euro to pikuś i nie wązne ze jak sie sypnie to na amen, ewentualna naprawa może go przywróci do zywych ale nigdy juz nier będzie to to samo
Użytkownik: Janek87
01-09-10
5.00

Przecudowny model.
Użytkownik: mareks
25-02-10
5.00

gra super

ale ceny tego tunerka sa jeszcze bardziej super :),
Użytkownik: Patrick
22-02-10

warto sie spieszyc...

Warto w takim razie sie spieszyc poniewaz ceny na ten model gwaltownie ida w gore => na poczatku sierpnia zeszlego roku za egzemplarz w takim samym stanie z kpl. dokumentow i kablem zasilajacym moglem zaplacic 250 euro ale...bylo mi za drogo w tym roku zaplacilem...szkoda slow ;-(
Nie ma na co czekac => jua bedzie tylko drozej a "okazyjnie" (szczegolnie w PL) bedzie mozna kupic tylko trupy zreanimowane na sprzedaz.
Użytkownik: piootr
22-02-10
5.00

mistrzostwo swiata

daje piatala,
sam poluje na takiego...

super gratuluje
Zaloguj się by oceniać

Ostatnio dodane Katalogi

Popularni użytkownicy

Najpopularniejsze Profile Odsłon
piootr 543
chrzan49 290
Laslo 101
Patrick 99
mareks 99
damian 77
Pumcat 69
elektrospiro 43
zbychu 40
Sonix 38
WoleMerce 34
Marek-41 32
chuck4 32
marek_c4 27
yellow1 21
ogr30 21
piotr_3miasto 19
DARUTOM 18
Excalibue 15
Dziku 14