Добро пожаловать, Гость
Логин: Пароль: Запомнить меня

ТЕМА: Grundig R35a ożywić

Grundig R35a ożywić 7 года 1 мес. ago #7208

  • Sevenfifty
  • Sevenfifty аватар
  • Offline
  • Nowicjusz
  • Сообщений: 1
  • Репутация: 0
Witam wszystkich ratujących i użytkujących sprzęt z epoki.Witam się tu gdyż nie zauważyłem miejsca do powitania.Przepraszam z góry za wszelkie wtopy odnośnie forum ,gdyż to moje drugie w życiu.Do tej pory tylko motóry.Kupiłem tytułowy amplituner z rzekomo padniętą jedną stroną nagłośnienia.Po rozpakowaniu zero reakcji (brak podświetlenia ,żadna dioda nie świeci.Przejrzałem środek -sprzet ustawiony na 220v,transformator przekazuje prąd dalej ,zaś spalone 2 bezpieczniki (później wrzucę zdjęcie)Po podłączeniu żarówek w miejsce bezpiecznikow ,ożyło podświetlenie ,ale zaraz spaliła się dioda.W miejsce drugiego bezp. żarówka wywołała dym z rezystora.Pokażę to na zdjęciach znawcom bo jestem laikiem i niewiem ,czy ów bezp. są od przedwzmacniacza czy....
Администратор запретил публиковать записи гостям.

Grundig R35a ożywić 7 года 1 мес. ago #7209

  • Laslo
  • Laslo аватар
  • Offline
  • Platynowy Ekspert
  • Сообщений: 845
  • Спасибо получено: 32
  • Репутация: 10
Witaj
Pisząc krótko i zwięźle masz tam Panie niezły bałagan - w tym amplitunerze. Bez schematu, wiedzy i doświadczenia możesz narobić więcej szkód więc....? Raczej na odległość nikt nie wskaże usterki :unsure:
Администратор запретил публиковать записи гостям.

Grundig R35a ożywić 7 года 1 мес. ago #7214

  • chrzan49
  • chrzan49 аватар
  • Offline
  • Platynowy Ekspert
  • Сообщений: 654
  • Спасибо получено: 21
  • Репутация: 10
Witam.,Mogę zrobić.Sprzęt gra wybitnie i wart grzechu ale b.trudny w naprawach.Pisz na priv Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Pozdrawiam Tomasz
PS Mieszkamw Zgierzu
Администратор запретил публиковать записи гостям.

Grundig R35a ożywić 5 года 10 мес. ago #7980

  • karolmoto1