Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Jaki gramofon wybrac?

Jaki gramofon wybrac? 8 years 2 months ago #6546

  • SM
  • SM's Avatar
  • Offline
  • Nowicjusz
  • Posts: 5
  • Karma: 0
Witajcie,
Chcialbym dolozyc cos zacnego do swojego kenwooda kr-2400 i wybor padl oczywiscie na gramofon ale ze jestem w tym temacie laikiem (jak i w wielu innych tematach audio;p) to chcialbym sie Was poradzic co wybrac;) Mile widziane konkretne linki z allegro.
cena do 200zl-jesli uwazacie ze to za malo na cos sensownevo to napiszcie zebym sobie odpuscil i dolozyl;)
Przegladam wiec allegro i widze duzo modeli albo z luznym paskiem,albo z igla do wymiany itd...nie mam o tym pojecia ale widze ze czesci sa dostepne wiec jesli polecacie cos "do roboty" to dajcie prosze link odrazu do czesci ktore musialbym dokupic i wymienic...
kolejny temat to wolne mam tylko zlacze tape- mono albo phono i teraz jak poznac ktory gramofon nada sie do zlacza phono? Najlepiej gdybyscie polecali mi wlasnie takie...
Nie ukrywam ze wolalbym sprzet na dobrym chodzie zeby nie zaczynac przygody z winylem od serwisu, ale jesli nie znajdzie sie nic sensownego w tej cenie to pomysle nad sprzetem do naprawy/wymiany igly itd...wazne zeby czesci byly latwo dostepne...
The administrator has disabled public write access.

Jaki gramofon wybrac? 8 years 2 months ago #6547

  • chrzan49
  • chrzan49's Avatar
  • Offline
  • Platynowy Ekspert
  • Posts: 654
  • Thank you received: 21
  • Karma: 10
Kolego.Gdy zakupisz sprzet w cenie w200 zł a dokupisz igle i pasek to same częsci wyjda na poziomie 80-90 zł.
Jezeli szukas czegoś porzadnego i sprawnego w 100 % to mam kilka w pełni sprawnych z nowymi igłami i po serwisie.Cena od 280 do 380.
Pisz na priv This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Pozdrawiam Tomasz
The administrator has disabled public write access.

Jaki gramofon wybrac? 8 years 2 months ago #6548

  • SM
  • SM's Avatar
  • Offline
  • Nowicjusz